Časté dotazy

Vytvoření SMS brány trvá 5 minut – stačí se registrovat a propojit zařízení s Vaši první frontou.

Pro tarif Start je to 20/denně SMS, pro tarif Business a Corporate je neomezený počet SMS (avšak je nutné počítat s tím, že Limit SMS u operátora může být dle jednotlivých operátorů různý a limit SMS v Android zařízení může být dle jednotlivého výrobce telefonu a verze Androidu

Platnost předplaceného kreditu je omezena na dobu 12 měsíců ode dne prvého vložení kreditu. Platnost předplaceného kreditu je prodloužena každým následným dobitím kreditu Zákazníkem o dalších 12 měsíců od doby takového dobití. Pokud Zákazník kredit v době jejich platnosti nevyčerpá a nedojde k obnově platnosti kreditu, pak se kredit považuje za vyčerpaný.

Kredit lze dobit bankovním převodem, na app.apisendsms.com najdete číslo bankovního účtu pro převod, variabilní symbol, IBAN, BIC.

Ne, počet kontaktů v adresáři není omezen.

Ano, u zpráv s prioritou MID, LOW lze nastavit čas odesílání. U priority HIGH zprávy se odešlou ihned.

1 SMS má 160 znaků bez diakritiky, v případě, že je použitá diakritika 1 SMS s diakritikou obsahuje 70 znaků.

Ano, zpráva s diakritikou může obsahovat 70 znaků.

Ano, tarif Start je ideální pro testování. Tarif Start nabízí možnost 2 Android zařízení, 2 front a 20 SMS/denně.

Hodnota 1 kredit (zobrazeno 1,000 kredit) = 1,00 Kč bez DPH = přijatá částka na účet po odečtení ostatních poplatků 1,21 Kč s DPH.

Při technických problémech se můžete obrátit přes kontaktní formulář nebo se obrátit na podporu IT specialisty je 890,- Kč/h.

Webhooky jsou jednoduchá zpětná volání protokolu HTTP, která se využívají k oznamování událostí.

Ano.

Ano, je možné odesílat do zahraničí, ceny ovšem mohou být jiné. V tomto případě je nutné se podívat do ceníku.

Blacklist slouží k blokaci vybraných telefonních čísel, kterým nemá být doručena žádná SMS s LOW a MID prioritou. Přidat a odstranit telefonní číslo z Blacklistu lze kdykoliv

Ano, kontakty lze třídit do skupin.

Telefonní číslo může patřit do více skupin, v případě odmazání z nějaké skupiny, zůstane i v původní skupině, není-li vybráno smazání včetně kontaktů, v takovém případě bude kontakt smazaný i z ostatních skupin. Pokud telefonní číslo nemá žádnou skupinu, je přeřazeno do skupiny „NEZAŘAZENÉ KONTAKTY„.

Zvolením země dáváte ApiSendSMS možnost:

- Přizpůsobit váš profil normám pro formátování pro vybranou zemi (datum, cena, atd.)

- Nastavit váš účet podle vybrané časové zóny. Toto pomáhá správně nakonfigurovat vaše kampaně, aby byly odeslány ve správný čas

Pro tento případ je připravená rezervní fronta ApiSendSMS nebo záložní brána ApiGate.

Přehled odeslaných a doručených zpráv najdete v záložce Zprávy přes ApiSendSMS

Pro tento přehled slouží statistiky, které najdete v levém menu na app.apisendsms.com.

Import kontaktů lze provést na app.apisendsms.com a je nutné mít soubor XLSS nebo CSV.

Telefonní čísla se vedou defaultně jako česká, tedy číslo bez předvolby dostává automaticky předvolbu +420. Čísla obsahující předvolbu si ji ponechají a systém ji nemění.

ApiSendSMS je SMS brána, pomoci které můžete odesílat SMS svým klientům a partnerům z Vašeho e-shopu, rezervačního systému, aplikace nebo programu ZDARMA dle Vašeho mobilního tarifu prostřednictvím ApiSendSMS z webu nebo plně automaticky z API.

Pokud se Vám stále a opakovaně vypíná aplikace Android je nutné si zkontrolovat optimalizaci nastavení baterie. Pro spolehlivé fungování je nezbytné nastavit battery management telefonu, aby aplikaci nijak neomezoval a nechal ji dělat co potřebuje na pozadí. Každá značka telefonů to má jinde a jinak, ale zpravidla lze v nastavení->správa aplikace->apisendsms se lze prokliknout do nastavení baterie nebo se nijak omezovat aplikaci a nechá ji běžet na pozadí. Pokud toto nastavení neproběhne, většina telefonů po vypnutí displaye do par minut omezí aplikace na pozadí a ApiSendSms Gateway by přestal odesílat zprávy.

Také je může docházet k výpadku aplikace z jiných důvodů např.

A) výpadkem serveru

B) výpadkem telefonu kdy aktualizuje nebo vypíná a zapíná služby aby si ušetřil paměť

C) výpadkem internetu

D) aktualizace firmware nebo výpadek WIFI signálu

E) pokud telefon využívá data a zákazník je s telefonem mimo signal (např. v metru)

F) pokud telefon využívá data a z telefonu někdo telefonuje, pak nemá přístup k internetu

Variabilní symbol najdete v přehledu kreditů a transakci.

První fronta se vytváří automaticky při registraci, další fronty lze vytvořit v nastavení front a poté propojit s zařízením, které chcete používat.

Náhodná odpověď